søndag den 3. januar 2016

Vi slapper af i dag

Vi har bare nusset lidt rundt i dag. Gik en tur i Føtex i formiddag - for søren hvor er det koldt udenfor.

Jeg har strikket lidt på mit Susie Haumann tørklæde - det er ligeså fint på bagsiden som på forsiden. Men jeg kan ikke rigtigt finde ud af, om jeg synes det bliver for farverigt.


for lidt siden slog jeg over, og begyndte at hækle lapper - fik et hint i julen, om hvornår mon det erfærdigt :(

Alexander er i fuld gang med oprydning og rengøring hjemme hos sig, men det trængte også gevaldigt efter renoveringen af badeværelset. Han sender billeder - så jeg kan følge processen :)


2 kommentarer:

  1. Jeg synes, dit tørklæde er rigtig fint i farverne

    SvarSlet
  2. Tak skal du have - måske er det bare fordi, jeg er mest til grå/sort - at jeg synes, der er for mange farver. Jan bliver også ved med at sige, at han synes det er flot med farver.

    SvarSlet