mandag den 4. januar 2016

Drama i går aftes

Jeg havde lige sat mig godt til rette i sofaen med en skål slik, mit strikketøj og fundet en god film på tv. 

Blev også tørstig og trissede ud i køkkenet for at tage et glas juice og kan så se da jeg vender mig om - at der er blå blink udenfor stuevinduet.

Ser en politibil og bliver så lidt nysgerrig - og hold da op - så ser jeg også brandbilerne. Der er simpelthen ild i ejendommen ved siden af ...............

Jan gad ikke se film, så han var gået i seng med en god bog - så op og få ham i tøjet, for tænk hvis vi også skulle ud af vores hus - jeg kunne jo se at alle dem, der boede i huset inde ved siden af - var linet op nedenfor vores vinduer.

Det er det altså svært at blive siddende stille i sin sofa - vi var i kælderen og tjekke og ude på teressen.
Men ingenting hos os.
Har senere med hende, der bor i kælderen - for Jan løb ud med min frakke til hende - for vi så hun stod uden noget overtøj udenfor vores dør. Hun havde taget neglelak af med acetone og det er selv antændende og så begyndte vatdrondellen at brænde og så blev hun så forskrækket. at hun væltede flasken..... og så gik det stærkt. uha, hun var meget chokeret - men heldigvis uskadt - det var kun ting, det var gået ud over.

1 kommentar:

  1. Sikke da en skrækkelig historie, håber da ikke, der skete for store skader

    SvarSlet