lørdag den 16. februar 2013

Så er der købt ind til kreativ weekend....

Maling i Bauhaus - i dag minus 25%
Puder og stof i IKEA og en skummadras i Ideaskum - i Ideaskum slår de også knapper, fandt jeg ud af.

Der skal syes stolesæder til spisestuestolene på 2. sal - vores nordmand er hjemme i Norge i næste uge, så kan vi lige få lavet lidt mere deroppe. Der skal males et lille sengebord derop til også.

Så er der HAY puder på bestilling.

Og jeg skal have malet små kasser til opgangen - som pynt og til lidt nips.
Vi får nemlig høvlet det sidste trappe af på mandag (om alt går vel :-))

Og jeg har malet en bænk, der skal stå på opgangen, og det er til den jeg har købt skumpude. Nu skal jeg så bare have fundet ud af - hvilket overtræk den skal have.
Jeg har tænkt på at hækle noget........ men jeg har også en masse gamle broderier liggende, som kunne være sjove at lave noget med.

Hmmmmmm...........

1 kommentar:

  1. Ja, det er jo ikke projekter, du mangler. Rigtig god fornøjelse med det :-)

    SvarSlet