lørdag den 5. januar 2013

Julepynt tilbage i skab

Og i den forbindelse blev der ryddet lidt op og så falder man pludselige over noget man har glemt.

Jeg har gemt et par ting fra min skoletid - i 2. klasse skulle vi brodere en pose til vores håndarbejde.
I betragtning af min alder dengang - synes jeg faktisk at jeg har lavet et godt stykke arbejde.






Der var også et par malerier af Alexanders, som han ville smide ud da han flyttede. Det ene er hans udgave af en "Kvium" - han malede det til sin daværende kæreste, som havde fået et spørgsmål på Journalisthøjskolens optagelsesprøve - om hvem Michael Kvium var. Det viste hun ikke - til Alexanders store forundring. Så malede han lige en Kvium til hende - så hun kunne se hvordan han maler :-) Det andet billede kunne jeg heller ikke nænne, at han vippede ud.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar