fredag den 4. januar 2013

Bog af debutant Amalie Laulund Trudsø

I går fik jeg at vide at jeg har vundet en bog af Amalie Trudsø - Koordinater hedder den.

Den glæder jeg mig rigtigt meget til at læse, og så tænker jeg, at Alexander får den bagefter, det var faktisk ham jeg tænkte på da jeg deltog i konkurrencen.

Du kan se uddrag fra bogen her 


Koordinater af Amalie Laulund Trudsø ISBN 9788763826310

 Koordinater er en bog om at flytte til byen - og om at lade byen flytte ind hos sig selv. Gennem tres korte tekster, der alle har et københavnsk gadenavn som titel, følger vi en ung kvinde og hendes færd i byen og de gader, der én efter én bliver en del af hendes hverdag. Og mens årstiderne skifter, skiftes både hjem og kærlighedsrelationer ud. Der er bål i Folkets Park og graffiti i gaderne, der bor en hamster på et køkkenbord og der danses, kysses og drikkes rødvin til overmål. .

Du kan også se mere til Amalie på hendes blog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar