mandag den 14. maj 2012

Verden er lille bitte

Da jeg havde sat mit seneste indlæg på - ville jeg lige kigge på en af de blogs jeg følger - jeg kunne se, at hun havde skrevet noget om maj lopper og billedet viste noget Lotus - som så spændende ud.
Og da jeg fortsatte ned i hendes indlæg - var jeg ved at trille ned af stolen - for hun havde taget billede af en dukkelift og en mønsterbog hun havde købt i går - og for søren............ det var jo mine ting, hun havde købt kunne jeg se :-) Så øv jeg ikke fik hilst på hende.
Jeg snuppede computeren med ned i køkkenet - for jeg synes Jan skulle se indlægget - det var da for mærkeligt.

2 kommentarer:

  1. Ja, verden er nemlig lille bitte... Og så kan jeg lige tilføje, at jeg faktisk er nordjyde fra Støvring/Aalborg og kun har boet her i Århus i 5-6 år :)

    Du må endelig sige til, hvis du sætter sådanne herligheder til salg igen - du kender jo min smag fra bloggen - jeg er sikkert aftager :)

    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Støvring er ikke langt fra os. Vi har kørt turen en par dage her i foråret. Alexander havde en veninde derude :-) men nu er hun desværre flyttet til København - så nu må han derover.

      Jeg skal nok holde øje med gode ting :-)

      Slet