tirsdag den 6. december 2011

Det blev en hårdere weekend end forventet........

Julefrokosten gik rigtigt godt - maden var lækker og vi hyggede igennem.
Tidligt op lørdag og afsted til Trekanten...... der var desværre ikke så mange mennesker, som der plejer at være - men stemningen var i orden. Men i løbet af dagen begyndte jeg at få lidt ondt i halsen - øv.....
Så lørdag aften var jeg i seng kl. 9 med håb om at være frisk søndag.

Og det var nogenlunde søndag formiddag, så jeg drog til Vester Hassing Kro - det var et rigtigt hyggeligt marked med forskellige boder, tombola og underholdning af spejderne.

Og hold da op - min smølf gjorde lykke - der var rigtigt mange der gerne ville vinde den ........... En af dem, der stod i boden ved siden af mig, hun brugte en formue for at komme til at vinde den. Og den blev ved med at ligge tilbage - lige meget hvor mange lodder der blev købt. Til sidst blev den vundet af cykelhandleren og han var så sød, at give den til hende, der gerne ville have den og så fik han noget fra hendes bod i stedet for :-)

Men i løbet af eftermiddagen fik jeg det ringere og ringere og mere og mere ondt i halsen, så efter at have pakket sammen, kørte jeg ud til min nieces 18 års fødselsdag, men blev ikke længe.
Hjemme måtte jeg ty til Zyx og Panodil og gik i seng kl. 8.

Og mandag morgen var det helt slemt. Da jeg stod op for at slukke vækkeuret, kunne jeg mærke at det blev en dag i sengen, og jeg ville sige det til Jan, og så var der heller ingen stemme........
Men efter en kande te med honning i løbet af formiddagen - kom den da heldigvis tilbage :-)
Og suppe til frokost, fik svedt feberen ud.
I nat satte så hosten ind .............. og formiddagen stod igen på te med honning....... og nu synes jeg faktisk, jeg begynder at føle mig som menneske igen.

DEJLIGT.........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar