søndag den 11. december 2011

Så blev julens dekoration lavet - omend med lidt forhindringer....

Sidste år fik jeg en masse ting af en af min mors veninder, fordi hun skulle flytte - og blandt dem var en gammel kageform fra Amo - den blev sat ind i mit skab, for jeg tænkte at den ville se pragtfuld ud med julelys i.
Jeg fik købt lys - men fik den ikke lavet, både fordi Jan og jeg rev en uge ud af vores december og tog sydpå og da vi kom hjem, skulle vi i gang med at gøre klar til håndværkere.

Men herligt tænkte jeg i år - så havde jeg formen og lysene - men ak og ve - da jeg fandt det frem. Lysene havde ligget i formen - ganske vist i et skab........ men men men - de havde bøjet sig - lidt for meget til de kunne bruges.

Så over i SuperBrugsen og se om de havde nogle, der var mere lige :-) det havde de heldigvis. Men så kunne jeg ikke finde min kasse med ting jeg ellers bruger til dekorationer, så var gode råd dyre - men genbrug er godt - jeg fandt nogle træpinde fra en blomst jeg fik til vores bryllupsdag, nogle hjerter fra ???? og en sløjfe. Resultatet blev brugbart

Fra min mors veninde har jeg også fået disse skønne julekugler'


og for fjorten dage siden fandt jeg disse skønne kugler i en genbrugsbutik



Jan kunne næsten ikke trække vejret, da jeg glædesstrålende viste ham dem. Jeg har også min mors gamle glaskugler og min svigermors.................
Jeg har LOVET ham, at i år sorterer jeg ud i dem :-D så kan dem jeg ikke kan bruge !!!! komme med på kræmmermarked til sommer.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar