fredag den 2. december 2011

Juletravl weekend er startet........

I dag er der julefrokost på arbejdet - Inge og jeg har pyntet bord, så nu er det klart til i aften. Vi har lilla som farve i år :-)
Maden får vi fra Le-Chef - uha, det er dejlig mad - ham fik vi mad fra for to år siden også til vores julefrokost og vi har brugt ham et par gange herhjemme.
'


I morgen har jeg en julebod på Trekanten fra kl. 10 - 14 - det plejer at være rigtigt hyggeligt, masser af glade børn og god stemning.

Og søndag er jeg så på Vester Hassing Kro med en bod fra kl. 13 - 16 - samtidig skulle jeg have været til 18 års fødselsdag hos min dejlige niece - men Jan og Alexander tager starten og så kommer jeg så hurtigt jeg kan.

 

1 kommentar:

  1. Øv, jeg er på arbejde i dag, ville gerne have kigget forbi Trekanten

    SvarSlet