torsdag den 8. oktober 2015

Der kommer ingen billeder på dette indlæg :)

Det gik godt i går - det tog lidt over en time - så var jeg skåret til :)

Men for hulen hvor ser jeg ud - jeg er hævet, lilla, plastret til og med sting stritteende ud. Fik at vide at jeg skulle holde mig i ro. Men hvem går også ud - når de ser sådan ud.

Jeg skal "næsten" sidde op og sove - fordi hovedet ikke må komme nedad - så jeg vågende ret tidligt i morges med ondt i ryggen.

Pga hævelserne kan jeg næsten ikke se ud af mine øjne og Jan grinede i morges og spurgte, om ikke det faktisk havde været meningen, at jeg skulle blive bedre til at se ud under mine øjenlåg. Ha ha han er sjov er han.

1 kommentar:

  1. Det er jo nemt nok for Jan at være morsom, men jeg synes nu godt, du kunne have givet os et billede af dig lige nu - så lover jeg ikke at grine :-)

    SvarSlet