lørdag den 22. august 2015

Vi er nogle sølle skravl :)

Jan er hjemme igen - kom hjem mandag aften - de mener, at det er de tabletter, han får for sit blodtryk, han har fået en allergisk reaktion over - så dem er han stoppet med og skal så til egen læge og have nogle andre.

Torsdag skulle jeg være referant til et møde på Statsfængslet i Nr. Snede - det ligger i smukke omgivelser, og vi var i et hus med en parklignende have omkring. Ikke så snart var vi i gang med mødet med åbne vinduer pga det gode vejr - før en lille havetraktor gik i gang med at slå græs. Og der var meget græsplæne - så stort set al den tid jeg var der - blev det slået græs.

For en måned siden stoppede jeg med min allergipiller - da det er birk jeg slår ud på - og det har der ikke været meget af i år.

Men jeg skal love for, at jeg også nu slår ud på græs...... allerede inden vi kom afsted kunne jeg mærke mine øjne begyndte at klø..... i løbet af fredag kom næsen så med og i går eftermiddags var jeg omkring apoteket for at få noget håndkøbsmedicin. I nat har jeg næsten ikke sovet og nu føles det som en mega gang influenza. Øv øv øv. Håber medicinen begynder at virke i løbet af dagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar