søndag den 9. august 2015

Så er vi i gang igen

sidste lørdag var vi inde og se skibe..... hold da op, hvor var der mange mennesker på havnen. Efter at have gået i kø i lang tid - valgte vi at gå op i byen og finde et sted at sidde og få et glas vin og en øl. Der var optaget alle steder...... vi endte på Cupo på Østerbro - et spisested som knapt havde åbnet - men de ville gerne servere øl og vin. Derfra kunne vi sidde og kigge over på min søsters nye altan - og sørme om de ikke kom hjem - så vi kunne vinke til dem. Bagefter smuttede vi derover så Jan også kunne se lejligheden - vi fik lige en flyveopvisning med, mens vi var der

Søndag havde jeg en bod på Louise Plads - og det havde en veninde også - det var hyggeligt og faktisk solgte jeg helt godt.

Og så var det på arbejde igen - men kun tre dage - for så havde jeg to feriedage igen - onsdag morgen fløj jeg til København - havde fået aftale med en håndværker ifm renovering af Alexanders badeværelse. Han kom tidligt, så resten af dagen hyggede Alexander og jeg - spiste frokost og købte lidt ind til hans rejse. Og om aftenen stødte han roomie Kathrine sig til os og vi spiste aftenmad i Kødbyen. Hold nu op hvor var jeg træt af at trave København tyndt - og næste morgen skulle jeg op kl. 5.20 for at nå en flyver retur til Aalborg - for vi skulle til sidste kræmmermarked i Løkken.

Fredag var det job igen og i går arbejdede vi herhjemme - vi malede vinduer i stor stil - efter et lille hurtigt kig ude i Fjordbyen, hvor de havde loppemarked. I dag har vi også været ude at kigge på bagagerumsmarkedet i Skalborg - og se hvad jeg købte for 80 kr.............


masser af bomuldsgarn og strømpegarn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar