søndag den 11. januar 2015

Ny beboer på 2. sal

I mandags flyttede Camilla Lau ind på 2. sal

hun skal være med i forestillingen Historien om den blå planet på Aalborg Teater.

Vi skal ind og se forestillingen sammen med Familier med kræftramte børn - så det bliver spændende og se hvilken rolle, hun har i forestillingen.

Hun skal bo hos os i tre måneder.

Når hun flytter ud - så regner vi med at min nevø Sebastian flytter ind. Min søster og svogers hus er solgt pr. 30.4. og deres nye lejlighed står alligevel ikke færdig som lovet 1.5. Min svoger er udenlands at arbejde - min søster flytter ud i sommerhuset - men Sebastian, som bliver student i slutningen af juni - ham tager vi :) så han er tæt på skolen, når han skal til de forskellige eksamener. Og går det helt galt med ibrugtagning af deres nye lejlighed - så har vi sagt, at min søster får en nøgle, så må de holde studenterfest her i huset. Så måske kommer der igen en hestevogn fyldt med dejligt glade unge mennesker forbi vores hus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar