lørdag den 3. januar 2015

Jeg elskede min mormor

Og nu i dag - hvor jeg er i gang med at sortere ting fra mit skab, da finder jeg noget som vækker minder.

Jeg var første barnebarn :) og jeg var alene i næsten fire år - inden der kom flere børnebørn. Og det kom resten af vores liv til at bære præg af - at jeg nåede at have hende for mig selv så længe.

Da hun døde og der blev ryddet op i hendes ting - fandtes dette symønster


Hun har syet pyjamas til mig - mønstret har hun bestilt hjem fra Ude og Hjemme - kuverten hun fik det i, er der stadig. Hun har syet til Gitte 1½ år og Gitte 2 år :) noget af mønstret er klippet i gamle aviser. 

Så kommer jeg til at sidde og nulre med det - Jan griner og siger at det er derfor, det altid tager længere tid med mig at rydde op.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar