lørdag den 15. februar 2014

Så kom vi i gang med at male

Efter et par dage hvor kroppen havde sagt fra - kom vi endelig i gang i dag med at male i køkkenet.

Jan tog loft og jeg vægge. Jeg var HELT overbevist om, at farvehandleren havde mixet en forkert maling, da jeg startede - hold da - det trængte mere, end jeg troede.

Så det jeg troede var en opfriskning med en enkelt gang maling - det holder ikke stik. Det hele skal have to gange - øv øv. Vi kom først i gang over middag - så kun lofterne har fået 1. gang - væggene nåede jeg ikke helt igennem. Der er ikke en reel væg i det køkken.

Men vi er ved at have tømt ud - så stuerne kan blive klar. I går hentede Nadja hynderne til Wegner sofaen. I dag røg så det kaffe og spisestel - som jeg har haft siden 1978. Og i morgen kommer der en og henter sofasættet. Så det rykker. Stadigt langsomt - men det rykker :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar