søndag den 9. februar 2014

Ah, søndag............

Hele ugen har det været noget - så det er ikke blevet til meget afslapning.

I går var vi inviteret til 2 x 50 års fødselsdag til kl. 13 - så vi nåede ikke at lave meget inden.

Jeg fik lige lavet en lille improviseret tale - jeg havde fundet en gammel bog fra 1964 - Kvindens hvem-hvad-hvor - som jeg kunne tage lidt fra - det år hvor fødselsbørnene blev født

 
Den var faktisk helt sjov at sidde og læse i - om Hustruindkomster og moderne husholdningsmaskiner :-)  der er godt nok sket noget på 50 år. Der var også en artikel om vedligeholdelse af  teaktræ - den tog jeg lige en kopi af - inden jeg gav bogen væk - tænkte at ham der har meget af det - måske ville have den.
 
 
Håber at Helle og Per også synes, den er lidt sjov at kigge i - når de får tid til det.
 
Og blandt de andre gæster, viste det sig at en af Nadjas veninder befandt sig. Verden er lille.
 
I dag slapper vi lidt af - og forbereder lidt mere på maling af stueetagen. Det tager tid :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar