tirsdag den 5. november 2013

Så blev armlænet sat på

og hun blev vasket grundigt af i sæbespåner. Underlaget skal jeg også have med hjem og sy nyt af. Men vi havde ikke det rigtige værktøj til at pille det af. Så det får Jan med over om 14 dage - så kan han pille af.

Hyggeligt at være på besøg - han bor skønt. Han har fået persienner, siden jeg sidst var der og lamper hængt op i køkkenet.
Og han har fået en roomie - som jeg lige nåede at hilse på - faktisk viste det sig at en af mine veninder kendte hende og da jeg kom hjem på hotellet lå der mail fra min niece - som også kendte hende - small world :-)

I morgen mødes vi igen - vi skal i Illum og snuse............ det er vi begge vilde med. Og så har han bestilt bord et sted på Vesterbrogade, spændende hvad det mon er.

Om lidt vil jeg ud og se om jeg kan finde et sted at spise for mig selv i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar