søndag den 3. november 2013

Første del levering til Wegner sofaen

I morgen tager jeg en uge til København på kursus - så i tirsdags til møbelpolstring, havde jeg travlt, for jeg VILLE have et armlæn med.

I husker nok denne gamle dame, som Alexander købte på Lauritz.com


Den er kommet til Aalborg - del for del - så han har kun 2 ryghynder derovre - resten har jeg. Og det vil så komme over i små dele igen. Så i morgen må jeg have den store kuffert i brug :-)
 
Den kommer til at se sådan ud i fremtiden - jeg er spændt på at komme over og få det sat på sofaen. Om alt går vel skal Jan til København midt i november - så håber jeg, at han kan få det næste med.
 
 
Jeg glæder mig både til at skulle på kursus - men også til at få et par dage med sønnen. Han er den dejligste søn - jeg spurgte om han havde tid til mig. Og det havde han både mandag, onsdag og torsdag. Gider du mig både mandag og onsdag spurgte jeg. Det gider jeg gerne var svaret :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar