søndag den 14. juli 2013

Gode køb.

I går kørte vi til Sæby - for nu var bilen jo pakket. Vi fik solgt en del.
Bagefter skulle vi til Hals - vi havde inviteret os selv på eftermiddagskaffe hos Jans far og mor. Og så var de så søde, at sige at så kunne vi ligeså godt blive og spise aftensmad også :-)

På vej til Hals, kørte vi forbi et sted, hvor det så ud til at der havde været loppemarked - men de var ved at pakke sammen. Vi kørte ind til siden og gik derhen.

Nej, jeg faldt for en gyngehest - men bilen var jo fuld.............. Købte den alligevel og fik Jan til at mase den ind oven på mig på passagersædet. Og sådan kørte vi så til Hals - min svigermor grinede noget, da hun så hvordan jeg var klemt og fik Jan til at love at han kørte pænt, så jeg ikke blev kvalt i en gyngehest.

 
I dag kørte vi ud på bagagerumsmarkedet i Skalborg for kigge. Og hold da op - vi gjorde gode køb.
 
Et udstoppet egern til Alexander for 150 kr.
 
 
Og jeg købte strømpegarn af en som sagde, at der var hendes dårlige samvittighed, at hun ikke fik strikket noget af det. Det GØR jeg. 5 kr. pr. nøgle - så er julesokkerne i hus.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar