mandag den 17. juni 2013

Hjemme igen efter en uges "ferie" i København

Nej, hvor var vi trætte, da vi nåede Aalborg i går aftes.
Vi har knoklet i en uge nu på Frederiksberg - og vi mangler MEGET endnu.

Vi har pillet tapet ned, spartlet, slebet, sat væv op, grundet, malet og gjort rent.



Torsdag skulle kollegieværelset tømmes for møbler m.m. og rengøres og synes. Heldigvis havde Alexander nogle stærke venner, som hjalp med flytningen - så tog jeg rengøringen og synet.

Lørdag formiddag holdt vi fri og gik en tur hen til Frederiksberg Rådhus, hvor der var kræmmermarked. Hold da op hvor var der mange - både sælgere og folk der kiggede.

Til middag skulle Alexander hjælpe Ida med at flytte - en af dem der hjalp ham om torsdagen. Jan gik i gang med at slibe bordpladen i køkkenet og det svinede så meget, at jeg ikke kunne male. Så jeg gik i gang med komfuret i køkkenet.

Det trængte !!!!!!! Dette var den første spand møgbeskidt vand og det var kun fra ovnruden. Jeg ved ikke hvor mange spande - jeg ellers smed ud i badekaret. Men nu er det så rent - man kan spise direkte fra det :-)

I går brugte vi på at give bordpladen olie - og lave lidt småting. Og så få køleskabet (et nyt vi købte og fik leveret på 4.sal) sat på plads. Samt nogle af Alexanders møbler - så han kunne pakke lidt ud og bo der.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar