mandag den 3. juni 2013

Frederiksberg....

Her bor jeg lige nu - på 4. sal



Når stilladset engang er væk - så bliver her pragtfuldt.

Vi overtog lejligheden i lørdags, og siden har vi arbejdet hårdt. Både Jan, Alexander og jeg. Jan tog tilbage til Aalborg i går aftes. Så i dag har det kun været Alexander og mig. Der er godt med arbejde i den dreng :-)

Der er noget mere arbejde i den - end først antaget. Sælger havde ladet en masse møbler stå tilbage, som så først skulle skilles ad og ud. Så fandt vi ud af at wc var utæt og måtte så have VVS i dag - det voldte så en del problemer, da jeg selv havde valgt en, jeg kendte og ikke ham, som plejer at servicere huset. Så min kunne ikke komme ned og lukke for vandet - det er kun bestyrelsen og det andet firma, der har nøgle dertil. Så det ville koste at komme ud og åbne til rummet. Så blev jeg vred og har kontaktet formanden, og han vil finde en løsning og ringe til mig.
Internettet var heller ikke tilsluttet, som lovet for 2 mdr. siden at det ville være. Det blev dog løst med det samme - da Alexander ringede.

Ellers kunne vi jo ikke se Antikduellen - mens vi nød en velfortjent icetea og en masse sushi :-) og bagefter tog Alexander hjem på kollegiet. Han bruger dagen i morgen til at forberede sig til eksamen på torsdag. Og jeg skal til møde i Gladsaxe hele dagen. Så må vi se hvor meget arbejde, der er i mig bagefter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar