fredag den 12. oktober 2012

Har et stykke tid arbejdet på noget sjovt

ved siden af det, at sætte hus i stand.

I sommer købte jeg et gammelt skab på et loppemarked - tror det har været et medicinskab engang.

Det blev slebet og grundet og så malet en farve, som jeg kalder køkkenblå, min bedstemors køkkenskabe havde den farve. Og så har jeg lavet patchwork........... af gavepapir, en gammel børnebog, scrapbooking papir og hvad jeg lige kunne finde, som havde de farver, jeg ville have.

Og så har jeg klippet og lagt på mit bord og flyttet rundt med - og flyttet rundt med - for til sidst at være tilfreds. Men så skete en hel masse og lapperne kom til at ligge - men i weekenden kom de godt nok til at ligge for meget i vejen, og så fik jeg det færdigt.

Processen har været rigtig sjov - jeg tænker, at tage det med på Børnebazar på Trekanten - det ville passe godt på et børneværelse.

Der er Børnebazar den 27. oktober, hvis I lige skulle komme forbi.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det sødt, og er sikker på at det vil passe godt ind i et børneværelse;o)

    /Charlotte
    hyggeglimt.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. tak skal du have - det var i hvert fald sjovt at prøve at lave

      Slet