lørdag den 13. oktober 2012

Fra mormor kaffe til moderne og hurtig kaffe



Jeg er Buzzador - det vil sige, at jeg en gang imellem får tilbudt at prøve nogle varer af.

Denne gang var det Gevalias nye instant kaffe, som hedder Millicano.

Jeg tænker, når på hvor besværligt, det en gang var at lave kaffe, først skulle bønnerne males, så skulle der koges vand og så det hældes over og stå at trække. Det kan gøres nemmere når nu kaffetørsten lige melder sig, vand i elkedlen  - 1½-2 skefulde instant Gevalia Millicano i koppen og så er kaffen klar :-)

Vi har prøvet Millicano nu i ca. 14 dage, og vi synes bestemt det er kaffe der kan gøre sig blandt alle andre mærker. Den er rund og mild i smagen - jeg kan godt lide den med en dråbe (eller to)  sødmælk i. Min søster har fået en pose med ud på sit arbejde, hvor der drikkes rigtigt meget "hurtig" kaffe, og de var også meget tilfredse.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar