fredag den 25. maj 2012

Mini ferie og Løkken kræmmermarked

Jeg har fri i dag og skal først møde på arbejde igen på tirsdag - luksus :-)

I går aftes fik Alexander opereret en visdomstand ud - jeg kørte ham derind - det varede ingen tid, så var vi hjemme igen og han var helt høj og overgearet af bedøvelsen. Her til morgen ser det anderledes ud, han er hævet i hele hovedet og det gør ondt og han måtte ringe og melde sig syg på arbejde. Det havde jeg ganske vist forberedt ham på - men det var han sikker på, var noget jeg fandt på.

Så ham nurser jeg lidt i dag. Og nyder det gode vejr - udsigten fra 1. sal over haven er super - hvidtjørnen er sprunget ud - det har helt sikker været hæk i gamle dage - men nu er det blevet til træer og det er en af de ting, jeg synes er dejligt ved haven - det bliver lidt til en hule. Men jeg skal holde øje med Jan, for han vil gerne klippe og save.




Og ellers pakker jeg til Løkken kræmmermarked i morgen - de lover fantastisk vejr - så det glæder vi os til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar