lørdag den 4. februar 2012

Der er børnebazar på Trekanten den 31. marts

Og jeg har fået en bod.

Så nu kommer det aller aller sidste af Alexanders legetøj ud. Vi har en kæmpe kasse med Actionman ting og tøj og figurer - den var i første omgang gemt - men nu skal det ud - det fylder bare så meget.
I forvejen har vi skabene i kælderen fyldt med Lego. Måske kan det ses der, at han er enebarn og ønskebarn :-)

Og så har vi også en masse gode børnebøger og noget Anders And - så jeg tror godt, at jeg kan fylde et bord.

Kiggede i mit garnskab og fandt en hel kasse strømpegarns rester og er nu begyndt at stikke små sokker af det - så kan jeg tage det med også - så får jeg måske også lidt plads til nyt garn.


Måske kan jeg også nå at hækle et par krammedyr -hvem ved.

Jeg har nemlig tre dages ferie lige efter denne weekend og jeg har bestemt, at de ikke kun skal gå med at slibe/male opgang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar