søndag den 15. januar 2012

13,5 m rækværk har vi på opgangen

Og i går blev jeg færdig med at slibe det og det er slebet i bund. Så nu er jeg i gang med første grunding.
Huset er fra 1919 og det er kun malet 2 gange nogle steder og 3 gange fra stuen og ned til kælderen. Og huset har sikkert haft en del beboere og ind- og udflytninger, hvilket det hele bærer præg af. Så efter 1. grunding - skal jeg over det med lidt udbedring :-)

I går var jeg til fødselsdag hos en tidligere kollega. Vi spiste på Papegøjehaven og efter frokost, kaffe og kage - kørte vi hjem til hende. Hendes søn har været på bartender kursus i Thailand - så der var stort drinkskort, vi kunne vælge fra. Hyggelig dag med masser af snak.

Senere i aften skal jeg hente sønnen i lufthavnen, han har været en tur i København - ikke for se Margrethe - men til 21 års fødselsdag, hos en gammel klassekammerat fra gymnasiet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar