onsdag den 20. juli 2011

Vi har været på en miniferie

Vi har været på en alene ferie Jan og jeg. Vi skal jo vænne os til at det er sådan det bliver fremover - når Alexander er flyttet.

Vi kørte søndag morgen - meningen var at vi ville omkring det berømte marked på Ingerslevs Boulevard i Århus - men vejret var bestemt ikke godt. Så vi svingede indenom Brugtvareterminalen i Viby - et sted en af mine tidligere kolleger havde fortalt mig om.

For søren - hvor havde de mange ting........... der fik vi lang tid til at gå. Jeg forelskede mig i nogle tallerkener fra Stavanger Flint - dekoreret af Gro - til en lidt ublu pris - men de måtte med hjem.
Dekorationen er over melodien - Ud efter øl - som også er trykt på bagsiden - der er 6 i serien og desværre havde de kun de 5 - så jeg må se, om jeg kan finde den, jeg mangler.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar