lørdag den 2. juli 2011

Øv vejr !!!!

Vi skulle have været ude at sælge af vores overskudslager i dag - havde sat vækkeuret til tidligt i morges. Men vejret så ikke for godt ud og efter en hurtig tur på DMI, besluttede vi at droppe det.

ØV ØV - det ender med at jeg må holde loppemarked på min blog - for at få ryddet ud.

I stedet tog jeg min mor på tur i City Syd - der var flere ting, hun gerne ville have købt. Men hvad endte det med - ingenting til hende - men til mig .............. nye sko, T-shirts, porcelæn og wok til Alexander mm.

Mens jeg var i IKEA ringede Alexander - han tilbringer denne uge på Roskilde Festival. Han var løbet ind i et problem han lige ville have mors hjælp til. Hende han skulle følges med hjem i tog søndag nat - havde besluttet - at nu var det vand nok for hende - hun var våd og træt af det hele, så nu tog hun toget til Aalborg. Og hans billet hang sammen med hendes......... om jeg ville booke ny på nettet til ham. Aftalte at han skulle ringe senere når jeg var hjemme ved computeren. Det gjorde han, men for at fortælle, at han selv havde klaret det - dog betød det - at han først nu kunne komme med et tog 4.56 fra Roskilde og at vi så ikke kan nå at hente ham ved toget mandag morgen inden vi tager på arbejde. Det mente han dog ikke blev et problem - for af alt det han havde slæbt over - mente han kun at det var soveposen der overlevede - teltet så allerede medtaget ud. Men han lød ikke afskrækket af vandet............

Spændende at høre mere på mandag.

I aften tager Jan og jeg på landet. Nogle af vores venner købte for et par år siden et nedlagt landbrug lidt nord for Aalborg. Og nu har de får, heste, hunde og katte. Det bliver hyggeligt. Det er lykkedes dem at samle alle vennerne i aften. Det er bare rigtigt længe siden, det har kunnet lade sig gøre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar