onsdag den 22. juni 2011

God tur i den lokale genbrugsbutik


Jeg gjorde et super kup i går i genbrugsbutikken - jeg købte et kæmpestort - 1,10 cm langt broderet billede med hjorte på til 40 kr.
Alexander er bidt af hjorte - han maler dem - han har en trøje med en hjort på - han har hjortetakker hængende på væggene............... så nu har jeg bestemt, at når han flytter, så vil jeg have lavet nogle puder til ham med hjorte på.
Så i dag har jeg afmonteret skidtet - det viste sig at være limet fast på bagbeklædningen - men det gik. Så mangler jeg kun at vaske det - håber det kan blive lidt klarere i farven.




Jeg fandt flere gode sager - nogle retro tallerkener fra stellet Relief fra Kronjyden - og en gammel dug med små broderede blomster i hver andet felt. Jeg kan dog ikke helt finde ud af - om det egentligt er noget for mig - men ellers kan det komme med på sommerens markeder.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar