mandag den 17. januar 2011

Sikken start på dagen........

Helt vildt overskudsagtig ville jeg lige sætte vasketøj over - inden jeg gik på arbejde.
Min mand sagde at han havde noget arbejdstøj liggende på gulvet i soveværelse - det ville han lige komme med..........

Så lød det et brøl "Skynd dig at komme"

Radiatoren i soveværelser var utæt og under tøjet lå masser af vand !!!!

Så i gang med at finde noget at tørre op med - og lige i samme lød dørklokken og en tømrermester og hans svend kom ind og skulle have at vide, hvad de skulle lave i det badeværelse vi er ved at få lavet på 1. salen. Og lidt efter kom ham der koordinerer det hele. Jamen hold da op...........

Så hvem kom for sent på arbejde ? Heldigvis skulle tømrermesteren et sted hen bagefter, hvor han næsten ;-) skulle forbi mit arbejde - så jeg fik et lift.

Men dagen blev godt nok startet i kanon tempo.

Lige om lidt bliver jeg hentet at en gammel kollega, vi skal på sladdervisit hos en anden gammel kollega og der kommer flere af slagsen, der bliver helt sikkert rigtigt hyggeligt.

1 kommentar:

  1. Sikke en start på dagen ;-) det er jo lige til at blive forpustet over ;-)) godt den så sluttede i skønt selskab...

    SvarSlet