torsdag den 11. august 2016

Flittig Lise :)

jeg vasker vinduesrammer og karme - jeg giver vinduer Gori - uha, hvor de trænger. Har sagt til Jan, vi skulle måske have ladet de grimme plastik vinduer blive i huset ..........  i stedet for at vælge mahogni.

De trænger virkelig og det bliver flot - men det er udfordrere for kroppen - den kommer i yderstillinger. Og vi har MANGE vinduer. Halvdelen fik sidste år og i år skal vi nå resten inden efteråret melder sin ankomst.

Men imens jeg maler hører jeg lydbog - lige nu Smukke-Jan af Lars Kjædegaard.

I går fik jeg købt masser af loppeboder - først til Vejgård By Night den 1. september - vores årlige begivenhed her i området. Så til Louise Plads den 4. september og senere på dagen var jeg i Føtex i Aalborg Øst og købe til søndag den 28. august - de er alle lige oven i hinanden, og så lukker vi butikken for i år.

Lige nu er jeg løbet tør for Gori og gider ikke cykle i Silvan - så må vente på Jan og bilen i eftermiddag.

Imens kan jeg bage lidt boller - så kan jeg samtidig med Silvan køre ud til mor med nogle stykker, i går købte jeg nemlig også is til hende ved Hjem Is, hun elsker deres kræmmerhus, men kan jo ikke selv nå ned at trappen, når hun hører klokken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar