søndag den 22. maj 2016

Igen en weekend i loppernes tegn

Vi havde for længe siden købt en stand i Frederikshavn hos Bangsbo Frejas venner - det skulle holdes på Knivholt Hovedgård, en stor gammel herregård.

Stedet er fantastisk - men salget ikke så godt.

Lørdag tog jeg en tur rundt i nogle genbrugsbutikker og fik købt nogle gode bøger :) Alexander og hans venner fra fået "stjålet" deres hjemmebyggede stereo anlæg, som de bruger til Roskilde. Så jeg fandt en bog som hedder "byg dit eget anlæg" - den synes jeg, de skal have.

De havde malet anlægget i fine farver og sat det op på tørreloftet i Alexanders opgang, for hans kælderrum er ude af drift i tiden, pga renovering af kælder mm. Desværre havde bestyrelsen valgt, at alt der stod på trappen og loftet skulle fjernes i denne uge - og viceværten havde derfor taget anlægget og sat det til storskrald, og der fik det jo ikke lov at stå længe. Nogen kunne nok se, det var penge værd. Så de er vildt kede af det. Og stud. jur. Alexander Bergmann har skrevet en lang besked med lovhenvisninger til bestyrelsen :) så nu må vi se, hvad han får ud af det. Indtil nu har de ikke svaret.

Nå, tilbage til weekenden - i dag tog Jan på arbejde efter at havde sat mig af - og så kunne jeg sidde og strikke og passe "butikken"


Der var udstilling af biler - og jeg elsker altså slogans af denne slags
I dag havde også en flok påfugle fundet frem til markedet - 5 stk. - 2 hanner og 3 hunner. Fantastiske fugle. De stod og spejlede sig i ruderne.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar