søndag den 1. maj 2016

Hjemme fra endnu et dejligt loppemarked på Louise Plads

og jeg er noget stram i betrækket - og det pga den dejlige sol, der har været i dag. Skulle måske have taget solcreme i ansigtet.

Sidste weekend tilbragte vi på Sjælland, kørte over fredag og havde en dejlig dag med Alexander om lørdagen, søndag var vi til konfirmation i Roskilde, hvor vi valgte at tage et hotelværelse og så først køre tilbage mandag. Det gjorde vi så i langsomt tempo - med stop i små byer undervejs - med genbrugsbutikker og frokost. Rigtigt hyggeligt.

Tirsdag aften var jeg til foredrag på Utzon, sammen med strikkeklubben. Vi skulle høre Jørgen Simonsen fortælle lidt om sin vej frem og der var et lille modeshow, med nogle af hans kreationer. Vi startede med at spise på Jørn. Lækkert.

Siden har jeg lavet et par sangfugle færdige - til en ung mand, som spurgte på Facebook om jeg ville lave to styk til ham. Og så tog jeg udfordringen.............. kan jo ikke lade være - selv om jeg havde bestemt at det var slut med det.



Så de flyver fra reden i morgen. 


2 kommentarer:

  1. Det lyder da som en rigtig hyggelig weekend - sikke fine fugle

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det :) jeg er blevet lidt vild med hækle og så skal der prøves ting af.

      Slet