fredag den 4. december 2015

Uha, det stormede på Frederiksberg i søndags

Jeg kom over med bussen lige inden de lukkede broerne - bussen blev forsinket af kø - så jeg var først fremme på Frederiksberg lige omkring kl. 21. Lejligheden ligger på 4. sal på et hjørne og jeg skal lige love for jeg kunne høre vinden - det var en lille smule uhyggeligt.

Dagen efter fik jeg lavet de sidste aftaler omkring badeværelset - og tog så hjem igen til Aalborg, denne gang med fly - så det fik lidt hurtigere. Der skulle jo kun ofres en feriedag på det.

Ugen har budt på lancering af en ny IceBlend fra Baresso :) tror jeg har en ny favorit - men det er vist kun en juleting.....


I dag er det Jans tur til at være til julefrokost på sit arbejde - han havde bestemt, at han ville tage toget. Men i går aftes forlød det, at de var aflyst på grund af orkan, så han sadlede om og tog en x-bus. Så må vi se, hvordan han kommer hjem.

Weekenden byder på lidt rengøring og min nieces fødselsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar