tirsdag den 24. november 2015

Det har været en lidt travl tid

I sidste uge var det fødselsdagsugen, søndag var min mor og mine svigerforældre til eftermiddagskaffe og aftensmad. Tirsdag var strikkeklubben til ost og rødvin. Torsdag havde jeg besøg af nogle tidligere kollegaer til hygge og aftenkaffe. Weekenden gik meget med hæftning af ender på oldemorfirkanterne til det tæppe, Alexander skulle have haft sidste år i julegave, men som min mors brækkede lemmer, satte på hold og efter hun blev frisk igen i foråret, tja...... så kom jeg ikke rigtigt i gang. Først her for en måneds tid siden begyndte jeg at hækle på det igen - og jeg må nok skønne - at til jul bliver det ikke færdigt.

I går flyttede en ny beboer ind på 2. salen, Stefania Omarsdottir, hun skal spille med i et stykke på Nordkraft skrevet af Ida Jessen.

I morgen tager vi i Biffen for at se en film om Jacob Ejersbo. Og fredag er der julefrokost på mit arbejde.

Lørdag kører vi ud til min mor med hendes pakkekalender og får hevet hendes nisser ned fra loftet og de øverste hylder, så hun ikke finder på, at det kan hun selv gøre :)

Alexander er nået frem til sidste stop på turen - Sri Lanka - hvor han skal være på surfskole de næste 3 uger - glæder mig godt nok til snart at se ham igen. Jan og jeg smutter en tur til Sjælland lige inden han kommer hjem og fylder køleskabet med gode ting.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar