fredag den 16. oktober 2015

Se hvad der kommer ud af forfængelighed ....

Efter to dage på arbejde så gik det galt - i går morges havde jeg om natten fået kløet i arret - og der var gået lidt hul. I løbet af i går blev det ikke bedre og i går aftes, lavede jeg lige en billed / sms konsultation med min søster - jeg var bange for at der var gået betændelse i - hvilket hun kunne bekræfte. Sagde jeg skulle vaske i lunkent vand og tage til læge, hvis ikke det så bedre ud til morgen.

Og det gjorde det IKKE....
Så sygemelding til arbejde og så ud til lægen, så nu er jeg udstyret med en penicillin kur og er blevet podet, for at se hvilken bakterie - jeg har fostret i mit øjenlåg. ØV ØV ØV

2 kommentarer:

  1. Av av av, det lyder ikke godt

    SvarSlet
  2. Det er det godt nok heller ikke - men kuren hjælper - det er stoppet med at væske - så det går den rigtige vej (igen)

    SvarSlet