søndag den 4. oktober 2015

Havde lige tid til et loppemarked igen i går

Vi havde ellers pakket loppetingene sammen - men så at der var et marked i Aabybro, og det sprang vi så på.

Og det var rigtigt godt - vi fik solgt en del store ting - og masser af min mors kort


og vejret viste sig jo fra sin bedste side i går.

Jeg fik besøg af en tidligere kollega - og fik en pose æbler fra hendes have. De står nu og dufter og jeg glæder mig til at bruge dem til lidt forskelligt - de er helt lyserøde indeni - så når jeg koger mos af nogle af dem - så får de en fantastisk farve.

Her til morgen har jeg været på Skype med sønnen. Han har nu erhvervet sig et dykkercertifikat på Ko Tao. I dag rejser han videre til Bangkok og bliver der i nogle dage og så er planen, at han vil videre til Cambodia, han får godt nok oplevet noget.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar