torsdag den 2. juli 2015

I dag starter Løkken by Night

Så vi har fri begge to i dag - her i formiddag skal bilen pakkes og jeg skal lige et smut ned og kigge min søsters nye lejlighed - de fik nøglerne i tirsdag, men der er vist stadig en del mangler, inden de kan flytte ind - og Rene rejser til Frankrig igen på søndag, så de er vist lidt pressede. Det er godt Sebastian bor godt :) han behøver ikke stresse og vi synes, det er hyggeligt at han bor her.

I går aftes blev jeg færdig med sidste bestilte portion studenterhuer - de er først til næste år. Men det er godt at være i god tid, sagde hende der bestilte. Og det synes jeg selv er en god ide. Men nu varer der også lidt inden jeg starter hæklenålen op igen med huer.


Vi håber der kommer mange til Løkken i dag - så vi kan få ryddet ud i vores "lager" - vejret tegner jo fantastisk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar