søndag den 12. juli 2015

Endnu en uge er smuttet forbi :)

I torsdags var bedre i Løkken - vejret var blæsende og havde været det hele dagen, så der var flere kunder ingen gad ligge på stranden. Dog endte det i næsten stiv kuling og vi pakkede tidligt sammen - for at redde vores ting fra at blæse ned fra bordene.

Vores nye "naboer" i boden ved siden af er bare så søde, da de kom i torsdags - fik jeg en stor knuser.

Sidste uge på arbejde bød på fødselsdagskage og en afskedskomsammen med snack mm - og roser fra min kollega

Hun har masser af blomster i sin have og det nyder jeg godt af - hun havde plukket en skøn buket til mig i fredags, jeg skulle have med hjem til weekenden. Men der skete en masse lige da vi skulle gå, og først hjemme i Aalborg - kom jeg i tanke om buketten - som hun havde stillet i min papirkurv - så den stod op. Håber vores rengøringsdame har taget med med hjem og nydt dem - øv. Men dem fra først på ugen fik alt for tunge hoveder og de står nu fint i små vaser.

I dag flyttede Sebastian hjem til sin mor - det er lidt underligt. Han har været en utrolig nem lejer, at have boende. Nu får I ro, sagde han, da han sagde farvel - og vi har faktisk ikke hørt ham :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar