lørdag den 20. juni 2015

Super uge :)


Mandag skulle jeg mødes med nogle tidl. kollegaer inde i byen. Først skulle jeg dog lige omkring sygehuset til en undersøgelse, skulle se om de ville opereres på min øjenlåg - de er så tunge, at det begynder at hæmme i så stor stil, at jeg havde bestemt, at ville de ikke, så ville jeg selv betale for det. Men det kunne de godt se, at jeg havde et problem med. Men jeg ventede 1½ time på at komme ind - så mine kollegaer var gået på Pingvin og ringede for at høre, hvad jeg kunne tænke mig, så da jeg kom derind var min mad klar :) og et glas koldt rosevin.

I tirsdag var jeg et smut i København - udsigten fra mødelokalet var så meget i orden


I dag skulle vi have været på Gl. Torv og have en bod. Men i løbet af ugen fik vi muligheden for at hoppe fra og få vores penge retur og ud fra den kommende vejrudsigt valgte vi så det. Og hvad sker så - i dag er der jo fantastisk vejr........ vores valg i tiden - falder lidt skidt ud.

Til gengæld fik vi så mulighed for en tur i Østre Anlæg - hvor der har været have marked.


Så krukkerne fik lidt nyt liv





Ingen kommentarer:

Send en kommentar