torsdag den 25. juni 2015

Det har været en festlig dag

Min søster og svoger havde lånt vores hus i dag til studenterfest.

Sebastians klasse skulle mødes her kl. 10.00 og have morgenmad og 10.40 ville hestevognen hente dem.

Helle og Rene kom og dækkede bord i går aftes. 24 skulle komme her til morgen.


kl. 5.30 ringede de første to på døren - den ene havde kun underbukser og t-shirt på - resten af tøjet og sin studenterhue havde han i hånden. De fortalte, at han var blevet skubbet i vandet en fyr, som også havde stukket sin kæreste en på hovedet............. ædru var de nok ikke. De kom op til Sebastian, og den våde unge mand fik et varmt bad og tørt tøj på. Det våde fik jeg i vaskemaskinen og senere i tørretumbleren - så han kunne få det på igen. Skoene og huen kunne jeg ikke gøre noget ved.


Da de kørte afsted - lod jeg huset tilbage til min søster og så spurtede jeg ned til bussen for at nå toget til Hobro. Vi havde reception på kontoret, med besøg af avisen og borgmesteren og masser af kollegaer fra vores område. Så der servicerede jeg så til kl. 15, med kaffebrygning mm + jeg skulle tage billeder til vores intranet, i skarp konkurrence med Grethe Dahl fra Nordjydske :) Da det sluttede skulle der lige ryddes det værste af vejen, restens klares i morgen.

Jeg skal tidligt i seng i aften, kan jeg mærke. Har lige hørt fra min søster at Sebastian er kommet hjem og gået i seng :) det er hårdt at være student.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar