søndag den 10. maj 2015

Godt at der en helligdag i næste uge

For sidste uge er suset forbi - incl. denne weekend.

Torsdag aften var jeg med min søster til indvielse af Musikhuskvarteret med opvisning af Jørgen Simonsen creationer. Nogle af dem krævede mod og facon - hvis man skulle have dem på :)


Fredag var jeg så afsted igen - til fødselsdag hos en veninde i Blokhus.

Lørdag morgen var jeg tidlig oppe - havde bestilt en stadeplads på Haraldslund og jeg havde lovet, at  være med til at kridte staderne op. Fandt senere på dagen ud af - at min søde makker med målebåndet, var Aalborgs borgmesterfrue :) Jeg følger vist for lidt med.

Der stod jeg så - der var meget koldt og senere også meget vådt - indtil kl. 14, hvor jeg hjemme igen lige skulle forberede lidt mad til i dag - inden vi kørte op til nogle venner i Tylstrup for at spise og hygge. Hjemme kl. 1.45 - for at stå op kl. 7.30 og tage ud kigge på Bagagerumsmarkedet i Skalborg, hvor vi skulle møde min onkel og tante og min fætter - de skulle med tilbage og spise frokost. Min mor blev også hentet til frokost - hun skulle senere op til min søster i Hune. Så hun og Sebastian skulle hentes her af Amalie og Kasper, så da de kom, var de også lige inde og få en bid mad. 

Resten af dagen har vi så forsøgt, at få ryddet lidt op og om lidt går jeg i seng, for i morgen skal vi lidt tidligere op. Jan skal et par dage til København - og så tror jeg, at jeg i morgen, når jeg kommer fra job - bare INGENTING vil lave.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar