lørdag den 11. april 2015

Så er jeg blevet frivillig i Retshjælpen Ru§k

det ringede Alexander og fortalte i torsdags.

Jeg havde været på Cafe med nogle tidligere kollegaer, hvor vi rigtigt havde fået snakket og hygget og grinet rigtigt meget.

Da jeg kom hjem kunne jeg se, at der var to ubesvarede opkald inden for kort tid, fra Alexander. Uha, jeg skyndte mig at ringe tilbage.

Nå, det var ikke vigtigt, sagde han, han ville bare fortælle, at jeg var blevet frivillig nede i Retshjælpen, ok sagde jeg..... hmmmm. Ja, fortsatte han, det var måske nok ham, der havde meldt mig som frivillig. De skulle nemlig have syet et gardin, og ingen dernede kunne sy, og betale en gardinmand, det blev dyrt. Så var det, at jeg kom på banen - for han havde sagt, at det kunne hans mor sy på 5 min. Er han ikke dejlig :)

Eneste kriterie var at det ikke måtte have Venstres partifarve.

Så vi har aftalt, at på tirsdag når han er dernede igen, så napper han et par billeder, så jeg kan fortælle, hvilke mål jeg har brug for. Og mon så ikke det kan fjern syes og komme med, når vi sidst på måneden skal til København.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar