søndag den 15. marts 2015

Stor anbefaling til Mou genoptræningscenter

Jeg mødte en glad og positiv mor i dag :)
Og jeg talte med en fra personalet, der fortalte, at de var så glade for at have mor på genoptræning - hun var altid i godt humør og satte fut i de andre.............. hmmmmmmm tænkte jeg - er det min mor, hun snakker om......  det var da ikke hende, vi sendte afsted.

Men super skønt, hun har fået veninder, hun har fået trænet - og kan nu selv tage tøj på og gå i bad, hun "spæner" op og ned af trapperne - ganske vist stadig med stokken som hjælper - men alligevel. Dejligt - dejligt - dejligt

På onsdag kommer hun hjem. Så jeg har lovet at handle ind og stille i køleskab, så hun har det første dag og så går hun selv i Kvickly torsdag. Og det er sidste portion vasketøj - jeg har med hjem - det vil hun også selv klare når hun er hjemme. Sikke meget tid jeg pludselig vil få i overskud :)

Så skal jeg bare have Jan på toppen igen, så kører det.................

Ingen kommentarer:

Send en kommentar