lørdag den 14. marts 2015

nøj.... hvor det går

Synes bare ikke der har været tid til at slappe af de sidste par uger. Forrige uge skulle jeg og en kollega til Ringsted på oplæring. Så overmiddag onsdag tog vi toget og jeg var hjemme igen fredag aften. Lørdag tidligt op og ud på Væddeløbsbanen, hvor vi havde en loppebod. Det var faktisk ok - mennesker der kom hele dagen, og ikke bare i starten, som det gør nogle gange.

Så gik den lørdag og søndag stod jeg tidligt op - kørte til Mou og hentede mor og så kørte vi til Farsø, til hendes storebrors 80 års fødselsdag. Det skulle holdes på det plejehjem, hvor han for nylig er flyttet til. Uha, så dement han er blevet - det var faktisk hårdt at være vidne til. Han gik rundt og hilste på og spurgte et af sine børnebørn, hvem er det så du er ? Vi fik buffet med 3 slags kød og masser af forskellige kartofler og salater. Til kaffen/dessert var der 8 slags kage :)
Af hovedretten havde jeg hentet til mor - men kagerne skulle hun selv op og udvælge :) 3 havde hun udset sig - men øjnene bliver mætte før maven - så efter 2 måtte hun give fortabt......
Så retur til Aalborg og hente noget i lejligheden, hun gerne ville have med til Mou. Så til Mou igen og retur til Aalborg for mig - så var den søndag gået.

Så vi havde lidt glædet os til denne weekend - men torsdag morgen, da Jan stod op - fik han helt vildt meget næseblod og blev hjemme og fik ringet til lægen. Der var så først tid onsdag i næste uge. Fredag kørte han mig til toget og kørte selv mod arbejde. Ved Vodskov startede næseblodet igen og han måtte køre hjem med en tilsølet bil og tøjet røg lige i vaskemaskinen. I dag kom det så igen lige så snart han ville stå ud af sengen - så jeg ringede til vagtlægen, og der startede vi så vores morgen. Hans blodtryk er mega for meget - så han fik nogle piller og skal så undersøges nærmere på onsdag hos egen læge. Resten af formiddagen er så gået med at vaske mere tøj og bilen indeni og prøve at overbevise Jan om, at det er bedst han bare sidder helt stille, så bløder det ikke, og jeg skal ikke gøre mere rent :) øv øv øv vi skulle hygge og slappe af.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar