lørdag den 21. marts 2015

Vi gør klar til næste loppemarked :)

Vi er skrevet op til en stand på Haraldslund den 9. maj


så skriv det i jeres kalender og kom ud og kig. Jeg tror, vi bliver mange.

Jeg er født og opvokset i Vestbyen og for mange :) år siden var der Haraldslund dage - med fest og Tivoli - det var vores "byfest"
Og det var til sådan en begivenhed - jeg fik mit første kys og en sommerkæreste.
Og det var på Haraldslund under overdækningen ind til Stadion  - at jeg med en klassekammerat delte to øl - inden klubfesten i Vesterkær Ungdomsklub..... jo der er gode minder ved det sted.

Men også dårlige .......... det var nemlig der en svømmelærer mente, at alle børn skulle have hovedet under vand - og gjorde man det ikke frivilligt - så "hjalp" han lige til ;) behøver jeg at sige, at jeg er mega vandskræk den dag i dag......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar