lørdag den 14. februar 2015

Så slutter "Vær god ved Gitte" ugen

Det har været en super lækker uge. Tirsdag blev jeg klippet og var til møbelpolstring. Onsdag fik jeg lavet en ansigtsbehandling og var til eftermiddagskaffe hos en tidligere kollega sammen med et par andre - vi lærte hinanden at kende for 23 år siden :) Torsdag til fødselsdagshygge hos en veninde - som jeg har kendt i 30 år. Og fredag havde jeg inviteret mine nu også tidligere kollegaer til lidt hygge på Cafe Rohde i Aabybro - det var en dejlig middag/eftermiddag - af dem fik jeg også en afskedsgave - lækre ting - bla. et super dejligt tørklæde med et mønster, man bliver glad i hovedet af.


I mandags talte jeg med min nye leder, som fortalte om programmet for første dag. Uh, jeg glæder mig. Prøvede at cykle herfra og til banegården for at se, hvor lang tid det tager. Har fået en ny (brugt) cykel - har ikke cyklet siden Alexander var 1 år :) så det var lidt hårdt - det tog 11 min. og selv om jeg cyklede i moderat tempo - så hang tungen nede ved knæene, da jeg nåede banegården. Og så tog det 5 min. at finde en plads til cyklen og få nøglen ud af cykellåsen.............. skal vist øve lidt mere. Har aftalt at på mandag kører Jan mig på banegården - så jeg ikke er helt færdig, når jeg når Hobro.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar