mandag den 9. februar 2015

Så gik der en uge af min selvvalgte og selvbetalte ferie


Om en uge starter jeg i Hobro ;)

Sidste uge brugte jeg på at få lidt ryddet op. Om lørdagen igen lidt hos mor. Fandt gamle billeder - bla dette af Alexander, fra en tur til Bornholm med min mor og far, da han var lige knap et år.


Lækker unge - hvis nogen spørger mig :)
Jeg fandt også en smalfilm med min konfirmation på, den har jeg tidligere spurgt efter, og da mente min mor, at den nok var smidt ud. Nu skal jeg bare have fundet et sted, hvor de kan spille den over på en DVD.

Tirsdag bagte jeg til møbelpolstring - vi skiftes. Og jeg vidste jo, at det kommer til at knibe fra nu af, hvor jeg heller ikke kan være med fra starten. Så hindbærsnitter og lakrids/marcipan muffins kom med.

Og jeg fik malet de sidste taburetter til at tage med - nu mangler jeg bare at sy bestrækket, der skal på. Det skal jeg nå i dag.

Onsdag kørte Jan og jeg mod Fyn, hvor vi skulle holde et par dages ferie. Vi havde købt en deal til Blommenslyst Kro - men de var gået konkurs, så vi fik tilbudt Vissenbjerg Storkro i stedet. Det var ok. Vejret viste sig at blive bedre end forventet - så torsdag gik vi rundt i Odense og fandt et lækkert sted, hvor vi spiste frokost.

Fredag morgen var vejret smukt, da vi stod op.


Så efter morgenmaden tjekkede vi ud og kørte mod Tyskland, for at handle lidt ind.
Der var meget tåget.

Hjemme igen fik vi pakket ud og lørdag stod den så igen på lidt handlen og rydden op hos mor og i går igen herhjemme. I dag skal der bages boller til fryseren og gøres lidt rent.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar