torsdag den 15. januar 2015

15½ år er lang tid

på en arbejdsplads - så sidste uge var hård at komme igennem - jeg er jo i bund og grund super glad for mine kollegaer og mit arbejde - der er bare det, at der er kommet nye boller på suppen ifm en omstrukturering - og dem trives jeg ikke med. Og så var det jo, at for ikke at blive en sur og vranten gammel mokke - at jeg besluttede at søge nyt arbejde.

Men da alle fik det at vide i sidste uge, at jeg stoppede, så modtog jeg utroligt mange søde mails og opringninger - så min krop gav mig nogle signaler på - at jeg lige måtte have en pause.

I lørdags kørte vi til Hobro for at se, hvor min nye arbejdsplads ligger. For da jeg var til jobsamtale foregik det i Aarhus - fordi lokalerne i Hobro er under renovering.

Det er flot hus - det glæder jeg mig til at være i.


Og nu er der kun 14 dage til at jeg stopper. Så har jeg 14 dages ferie - og så er det i gang med at lære nye kollegaer at kende - nye arbejdsrutiner og meget meget mere. 

I dag har min mor været til kontrol i Farsø - og ØV ØV ØV - hun skal beholde skinnen på højre arm endnu i 4 uger - det kommer til at tage tid, at få den igang igen - den har nu været sat ud af drift i 3 mdr. allerede. Så vi fortsætter lidt endnu med at komme hos hende og handle og vaske tøj + hvad der ellers lige skal laves, som hun ikke kan få hjælp til.

2 kommentarer:

  1. Tillykke med dit nye job, det er godt, du har fundet noget andet, det går ikke med et job, hvor man ikke trives
    Surt er det altså med din mor, det er godt nok lang tid, hun skal gå med skinne

    SvarSlet
  2. tak Lone. Kan bestemt også mærke - at det har været godt at finde noget andet.

    SvarSlet