torsdag den 25. december 2014

Vi kom i mål til jul

Jeg fik lavet en hurtig juledekoration

Jan fik spredt lidt nisser og han og Alexander fik pyntet juletræet

Jeg vågnede i går med et mega hold i ryggen - men fik lavet det sidste mad - ris ala mande og steg og and passede jo næsten sig selv. Så da farmor og farfar kom til eftermiddagskaffe var det tid til at begynde julehyggen. Det blev en dejlig aften og jeg fik mange gaver. I Simons pakke var et armbånd og af Alexander fik jeg øreringe. Så jeg bliver rigtig fin her til julefrokosterne.



I dag kommer min søster og svoger, deres to store dejlige unger og de har min mor med :) vi må se hvordan der går. I år står vi får fiskedelen og har lavet det meste i forvejen og min søster står for ostedelen. Og der bliver helt sikkert lækkert. Rene arbejder i Frankring i øjeblikket - så de var med i kufferten hjem. Helle sagde godt nok at alt hans tøj stank af ost :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar